
Стратегія розвитку анімаційної галузі України до 2035 року
Анімація у сучасному світі – вже давно не лише мультфільми, а й універсальний засіб передачі інформації, інструмент освіти, бізнесу та щоденної реальності. Вона супроводжує наше життя буквально на кожному кроці: анімована реклама, іконки й додатки в гаджетах, анімовані стікери та гіфки, віртуальна та доповнена реальності, ігри тощо.
Українська анімація – дієвий інструмент формування і ствердження національної ідентичності (наприклад , такі повнометражні фільми як “Енеїда”, “Микита Кожум’яка”, “Викрадена принцеса”, “Віктор_Робот”, “Гуллівер повертається”, “Мавка”, та серіали “Моя країна – Україна”, “Хоробрі зайці”, “Мама поспішає додому”, ”Першосвіт”, “Дивомандри”, “ТОТО”).
Попри повномасштабну війну, українська анімація продовжує розвиватися, брати участь у міжнародних фестивалях та збирати великі бокс-офіси («Мавка»). Авторських фільмів стає все більше – зокрема, на Фестиваль актуальної анімації та медіа-мистецтва LINOLEUM у 2023 році було подано 80 фільмів, що майже вдвічі більше, ніж у 2019 році.
Але українська анімація спроможна стати і тим самим локомотивом економіки, яким вона є в розвинених країнах. У розрізі світової тенденції зміни технологій (штучний інтелект, розвиток автоматизації) втілення стратегії може не тільки сприяти інтенсивному росту української індустрії, але й стати прикладом для світової індустрії.
УАніма розробила стратегію розвитку анімаційної галузі України до 2035 року.
Зміст
1. Бачення та місія
2. SWOT-аналіз галузі
3. PESTEL-аналіз галузі
4. Ролі основних стейкхолдерів
5. Пропозиції для ключових інституцій
6. Пріоритетні ініціативи
7. Дорожня карта
8. Очікувані результати
Більш детально за посиланням: