Стратегія розвитку анімаційної галузі України до 2035 року

Анімація у сучасному світі – вже давно не лише мультфільми,  а й універсальний засіб передачі інформації, інструмент освіти, бізнесу та щоденної реальності. Вона супроводжує наше життя буквально на кожному кроці: анімована реклама, іконки й додатки в гаджетах, анімовані стікери та гіфки,  віртуальна та доповнена реальності, ігри тощо. 

Українська анімація – дієвий інструмент формування і ствердження національної ідентичності (наприклад , такі повнометражні фільми як “Енеїда”, “Микита Кожум’яка”, “Викрадена принцеса”, “Віктор_Робот”, “Гуллівер повертається”, “Мавка”, та серіали “Моя країна – Україна”, “Хоробрі зайці”, “Мама поспішає додому”,  ”Першосвіт”, “Дивомандри”, “ТОТО”).

Попри повномасштабну війну, українська анімація продовжує розвиватися, брати участь у міжнародних фестивалях та збирати великі бокс-офіси («Мавка»).  Авторських фільмів стає все більше – зокрема, на Фестиваль актуальної анімації та медіа-мистецтва LINOLEUM у 2023 році було подано 80 фільмів, що майже вдвічі більше, ніж у 2019 році.  

Але українська анімація спроможна стати і тим самим локомотивом економіки, яким вона є в розвинених країнах. У розрізі світової тенденції зміни технологій (штучний інтелект, розвиток автоматизації) втілення стратегії може не тільки сприяти інтенсивному росту української індустрії, але й стати прикладом для світової індустрії. 

УАніма розробила стратегію розвитку анімаційної галузі України до 2035 року.

Зміст

1. Бачення та місія

2. SWOT-аналіз галузі

3. PESTEL-аналіз галузі

4. Ролі основних стейкхолдерів

5. Пропозиції для ключових інституцій

6. Пріоритетні ініціативи

7. Дорожня карта

8. Очікувані результати

 

Більш детально за посиланням:

Додати коментар