Сценарний пітчинг: презентації проєктів відбудеться вже в понеділок! А поки що ми продовжуємо ділитися корисними порадами від професіоналів  Спеціально для DzygaMDB своїм досвідом поділився сценарист Serhii Kastornykh, котрий став ініціатором проведення “Сценарного пітчингу” 😉

Окрім цього, Сергій написав для вас низку рекомендацій, що не увійшли у відео 👇
“Друзі, окрім того, що ви побачите в відео, хочу дати ще кілька порад для тих, хто виступатиме на пітчингах.

1️⃣ Виступайте в доброму гуморі. Навіть, якщо проект трагічний, привітайтесь з посмішкою і подякуйте за можливість представити свій проект😉

2️⃣ Репетируйте. Перед дзеркалом/родиною/друзями. Завчіть текст і спробуйте виступити. Потім запитайте що їм сподобалось, а що ні. Виправте те, що заважало вашому виступу.

3️⃣ Навіть при виступі онлайн, завчіть текст, а не читайте його з екрана. Це одразу відчувається.

4️⃣ Підготуйтесь до запитань. Між інших можуть бути наступні:

⚡️Про що фільм?
Ви маєте відповісти на це питання одним реченням.
💥Наприклад:
«історія дорослішання підлітка, який опинився…», «фільм про сімейні цінності та можливість бути щасливим в колі близьких…», «фільм про важливість вибору і наслідки, які за собою тягне цей вибір…» і т.д.

⚡️Про кого фільм?
Ви маєте дати коротку чітку характеристику головного героя і (бажано) антагоніста.
💥Наприклад:
«фільм про боягуза, який має стати сміливим заради своєї родини», «фільм про моральне падіння дівчини, яка не витримує протистояння системі», «історія про хлопця, який перетворившись на кота, переоцінює своє життя і відношення до оточуючих» і т.д.

⚡️Для кого ваш фільм?
Ви маєте чітко уявляти свою аудиторію. Фільм для всіх від дітей до пенсіонерів — це дуже розмита аудиторія. ☝️Вона має бути чіткіша. Для цього ви маєте розуміти, кому найбільше сподобається фільм і окреслити ядро цієї аудиторії в залежності від жанру і вікових обмежень. Дитячий 6+, молодіжний 18+, домогосподарки 30+, чоловічий 20+.

5️⃣ Можуть бути й інші запитання і ви маєте чітко відповісти на будь-яке. Тому пошукайте слабкі місця вашого проекту (вони існують завжди) і спробуйте зрозуміти за рахунок чого ви це виправите.

✌️Щасти на пітчингах! Бажаю кожному учаснику чергу з продюсерів, які бажатимуть купити ваш проект!”

Додати коментар