Базові позиції стратегії розвитку української анімації

27 серпня у Державне агентство України з питань мистецтв та мистецької освіти відбулася робоча зустріч організована Держкіно та Українською анімаційною асоціацією «UAnimA» щодо створення загальної стратегії розвитку української анімації.
Анімація – як частина креативного сектору, є однією з основних структур економіки 21 сторіччя

У заході взяли участь представники Міністерства освіти та науки України, Міністерства оборони України, Міністерства культури та інформаційної політики, Міністерства соціальної політики України.

Про базові позиції стратегії учасникам розповіли виконавчий директор УАнімА Олена Голубєва Olena Golubeva, продюсер, режисер Дмитро Лісенбарт Dmytro Linsenbarth та економіст кіновиробництва, член робочої групи Віталій Хало.

Анімація має потенціал стати основою майбутнього країни, об’єднуючи всі можливі інструменти передачі досвіду та посилюючи їх вплив.
• Анімація – це технологія, яка швидко розпаковує інформацію та дає можливість вийти за межі реальності. Вона трансформує свідомість споживача та здійснювати вплив на суспільство;
• В розвинутих країнах світу анімація займає 10% ВВП, а значить створює робочі місця фахівцям галузі та є одним з ключових експортних продуктів;
• Анімація – інструмент швидкого донесення інформації, яка в умовах сучасного розвитку важлива для освіти, навчання, розвитку.
Стратегія розробляється в межах проєкту «Ініціатива секторальної підтримки громадянського суспільства в Україні» ІСАР Єднання (Ініціативний центр сприяння активності та розвитку громадського почину «Єднання») у консорціумі з УНЦПД Українським незалежним центром політичних досліджень та Центр демократії та верховенства права за підтримки ІСАR “Єднання”, USAID Ukraine – USAID Україна; за участі ДержКіно України, із супроводом стратегічного Адвайзера Олесі Архіпової, компанія Arkhipova Advisory

Додати коментар